nattmat

just nu sitter jag och kollar på sex&the city, och mumsar i mig ostfralla, och dricker äppeljuice. haha, och nu tänker ni säkert att de är lite sent att äta nu? och ja, de tycker ja me, men jag kom hem från dansen för ungefär en halvtimme sen, så har bara hunnit duscha och så, så då var jag ju tvungen att äta nu. tihi.
pluggade på tåget till dansen, gick lite sådär smått bra faktiskt.
mitt sår i huvudet, börjar nog bli bättre. fast nu har jag huvudvärk igen. inte bra. men, de går nog över. tog bort dendär stora mjuka "kudden" jag hade i håret, haha, på såret asså, så nu sitter bara dendär lilla tejpbiten kvar, syns nog inte så mkt imorn. hoppas inte iaf. men.. de såg ut som att de började blöda förut igen, men vågar inte kolla noga. hoppas inte de. hoppas de läker fort. men, de va ju itne så stor, tror jag inte, så de borde läka fort.
men, nej nu ska jag äta upp min fralla, och sen borsta gaddarna plus lite till. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0