rest in peace morfar

god morgon jorden! idag är jag ju ledig, så har precis duschat. fick ju lite sovmorgon, najs. men ni skolbarn, jag tänker på er, hela tiden. haha (a) men snart ska jag klä på mig och sminka mig och shit ni vet, sen äre väl dags att dra typ. när alla andra är klara också såklart. efter begravningen ska vi hem till mormor<3 och käka och de, och sen tar jag och fia tåget hem till mig antar jag.
men nej nu måste jag bädda sängen, annars dampar pappa när han kommer hem. haha, han är typ pedant, nästan. han typ städar mitt rum ibland liksom, och de är ju najs, men ändå, man vet ju inte vart han lägger alla saker.
men iaf, ha en fortsatt trevlig skoldag, utom ni som också är lediga eller sjuka eller vad ni nu gör hemma.
kyssar

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vi tänkte på dig Carro, på SO:n vi baah : stackars carro hon gråter säkert nu.



Jonte Baah : Carro ledsen? hon var inte dte i skolan hahah ^^



Älskar dig<3

2008-09-26 @ 20:38:12
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444
Postat av: Rosannas Blogg

Råkade avacceptera din addning tror jag :S Gör om.

2008-09-27 @ 14:53:45
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0