så de kan gå!

haha, tänk vad mkt en skrattattck kan orsaka.
iaf, idag, så skulle vi ha me oss t-shirtar till bilden, och innan bilden började jag och sara dra i min, för att töja ut den och så, och sen drog vi tills den gick i två delar. haha.
sen så typ drog vi ännu mer, och ja bah: denhär kan ja ju inte ta me mig till bilden. hon bah: men du hinner ju inte lämna den nu. jag bah: haha men ja ska ju slänga den, ja ska ju inte ta hem den. haha och då typ började vi asgarva, och jag böjde mig ner, och hon me, över mig. och de visste såklart inte jag, så jag smällde upp mitt huvud, i hennes mun typ, och de gjorde sjukt ont, för båda. men mest för sara tror jag, för de va ju hennes tänder. men jag kände bah värsta smärtan i huvudet, och hörde typ världens smäll :O så ja bah höll på mitt huvud och bah: aaj, och gick de bra sara och lalala. sen ja bah: ja tror jag fick en bula, så bah kolla ja på mina fingrar, så blödde jag :O och liksom hallå, de känns som att de borde va tvärtom. jag trodde typ jag hade slagit ut saras framtänder, och att de skulle forsta blod. men vi fortsatte typ asgarva, och gick till skolsyster. som tur va va de för litet för att kunna sy, och hon typ sa först att hon skulle raka mitt hår där vid såret och ja bah: då dödar jag dig sara. haha, fast jag drev ju. men, iaf hon plåstrade om mitt huvud, och jag hade typ blod i håret. men, tur att de gick bra med saras tänder iaf :O.
men, de gick bra för mig me, men jag gick hem på so:n sen, för ja mådde illa och så, men jag har INTE fått hjärnskakning, hoppas jag. men näe, då skulle de vart värre nu tror jag. för nu mår jag typ bra. men ja, tur att inte våra skrattattacker orsakar sånthär varje dag :D haha. herremingud, och vi bah asgarva fast båda hade fett ont, liksom inne hos skolsyster också. tihi, puss på dig sara, hoppas dina tänder är bättre!

men, innan allt dedär, hade vi bara livskunskap. de va okej, för dom pratar ju mest, och sen bestämde vi tema till skolfotot. de blev typ hippies. haha, fett skoj. värsta färgglatt och blommigt och ni vet. jag tror de blir de iaf, dom flesta röstade på de. men de blir skoj. aa, och på bilden, så satt alla mittemot någon, så skulle man börja rita ett porträtt av den, och sen efter typ 2 minuter skulle man skicka vidare den, så fick man ju en bild som va liksom på nånannan, och då skulle ja fortsätta rita av den som satt mittemot mig, på den bilden. utan att sudda eller nåt. så skickade man sådär hela tiden. haha, de va fett kul, och det blev helt kladdigt och allt. skitskoj.
sen hade vi ju so, men då snackade han mest, och sen drog ja hem. hemma somnade jag typ, och sov fett länge. eller, lite iaf. de va skönt. så nu mår jag bättre, och ska typ till dansen sen. inte säker på att jag ska dansa, isf ta de lungt, men kan ju iaf kolla, så jag inte kommer efter massor.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0