shopping med bästa

god kväll! sitter just nu och käkar äpple, dricker te, kollar topmodel och lyssnar på min pealåt. och skriver blogg ofc.
idag hade vi halvdag, fett najs. vi hade musik, och jag sara christine och anna sjöng i mikrofon hela lektionen, medans några spelade gitarr till låten, och dom andra sjöng me. och i slutet sjöng typ alla. haha, de va fett med skojs.
sen hade vi spanska, och de va sådär idag. haha, jag behövde bah vara en extralärare, och hjälpa några att fatta de vi höll på me, bah för jag redan kunde de, och för att jag är bäst (a). haha. men sen hade vi matte, jag dog lite flera gånger, för filip och micke va så roliga. hahahaha, speciellt fille. hahahhahah, fan va kul vi hade.
iaf, sen slutade vi. det blev fisk till lunch, så vi pallade inte käka.
jag johanna nattis och mickis drog till bussen. när den kom åkte den bah förbi, för den va full. vi va fett många vid busshållsplatsen, och alla fick typ damp. nästa kom liksom om en halvtimme, haha så jag ringde liksom sl, och bad dom skicka en extrabuss, hon bah: eh ja, jag ska ringa till trafikledningen, kan du dröja några minuter, jag bah: aa visst. det blev helt tyst och jag väntade typ... 7 minuter, medans jag snackade med mickis och dom. haha sen ja bah typ prata högt i telefonen bah: och jag vill också ha lunch, de är därför jag vill ha en buss!  haha så hon i telefonen bah: eeh ja, tack för att du dröjde, ja bah: eeh aa, eh hej, och typ skrattade lite. hon bah: ja dom hade inga extrabussar ute, tyvärr. så de får bli nästa som avgår. ja bah: aha okej. hon bah: aa hejdå, så la hon på.
hahahaahhaha, fan va kul de va. sen kom nästa buss, och alla fick inte plats där heller, fast typ sjukt många redan hade dragit, men, vi fick plats. haha yes.
vi kom till tumba, drog till ica och köpte macka och choklad (a) sen köpte vi varm oboy på pressbyrån. sen tog jag nattis och johanna tåget till stan, och mickis drog hem antar jag.
i stan shoppade jag massor. eller inte massor, utan för massor. fattar inte hur de kunde bli så dyrt.
men jag köpte, en klänning/tunika på ginatricot, två klänningar, en ska jag använda som tröja. och en t-shirt på h&m, och jusste, sen en munkis därifrån också. och sen ett mineralfoundation och ett puder från h&m. och sen käkade jag på donken. och allt gick på lite mer än 1300. liksom, hjälp. mina pengar är snart slut. igen!
men, ja, thats my day asså. hoppas ni haft det najs, kyssar
bilder på köpen kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0