söndagen

söndagen va typ... fullt upp! vi vaknade imorse, jag och sofia asså, och typ... sov liite till. vi gick upp vid halv nio, och käkade frukost och gjorde oss iordning. bussen gick 10:36, eller, den skulle gå då. men när vi va på väg till den, så hörde vi att den åkte, så mammsen skjutsade till tumba.
vi tog tåget och aa, lalala.
på jobbet va de lungt, och allt gick bra typ. jag käkade världens godaste lunch, tihi, pannkakor med sylt, grädda och strössel. yummie (a)
jag gick vid halv fyra, och tog bussen till odenplan. sen tunnelbana och lalala, och sen va jag framme på dansen. de va skojs där.
sen åkte jag hem, vi köpte mat från pizzerian, kycklingsallad för min del.
så nu har jag hamnat här.
thats all, kyss

Kommentarer
Postat av: Bea

japp precis, de är hon ! :D hehe

har du några tester då? kram

2008-09-21 @ 19:47:18
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Bea

jaha okejokej, synd =/

2008-09-21 @ 19:57:35
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0