sovdags för caroline

 

jag ligger i sängen och chattar med kusin, under mitt skurt-täcke!
puss på skurt. tihi, de va mitt när jag va small, haha, liten, men jag tycker de är så cute så jag använder de nu me (a).
sofia har typ skämt ut mig, och snart kommer alla tro att jag är kär i ånäs. men snälla, jag är liksom inte de. verkligen inte. menmen, ni som läser, om ni hör nåt i skolan imorn, about that, från ex enzo, så lovar jag att det inte är sant.  men ni får ju tro vad ni vill, haha, men de är inte sant. slutsnackat om de, jag kollar scrubs också på tv. ska snart stänga av datan och bara checka tv, och försöka somna. jag tänkte faktiskt gå och lägga mig vid halv tio idag, men så blev det ju knappast, säger jag typ två timmar senare. haha nej men seriöst, jag vet knappt vad jag snackar om. sorry. fattar inte ens att jag har några läsare, haha, min blogg måste ju va urtråkig att läsa, och fett svårt att hänga me, för jag bah babblar massa onödigt. hahaha, nej nu ska jag försöka sova. sov näst bäst§

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA bara så alla vet, hon är typ kär i honom.! jag känner henne typ bättre än någon annan så jag vet! hon villl bara inte erkänna, right baby? ;D

2008-09-17 @ 22:19:21
Postat av: Anonym

vem ere som har kommenterat detta inlägg? asså den före mig ^^



Jag tycker det e kul o lösa din blogg :D och jag hänger med <3333

2008-09-19 @ 12:28:49
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444
Postat av: carro

svar; haha sofia ofc^^

aaw, din är också kul att läsa :D<333

2008-09-19 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0