stockholm imorn

imorn har vi halvdag i skolan! så, när vi har slutat drar jag johanna och nattis in till stan. jag måste leta jeans, och jag känner mig rik nu, så jag kommer säkert köpa nåt (a). och juste, smink ska jag köpa, gjorde inte de idag. så, de kommer va najs imorn. vi kommer typ bara ha musik, spanska och matte.
men, nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen ska jag äta äpple och dricka te. och kolla prison break. och inatt ska jag sova i systers rum, för hon är ju hos sin pojkvän, och jag gillar hennes säng mkt mer än min (a). och då kan jag kolla om jag hittar nåt att låna i hennes garderob också, utan att mamma märker. tihi, jag är så busig.
men, skriver nog sen! kyssar


Kommentarer
Postat av: kusin

tihiii, busigaste babyyyy<333

älskar dig mest!

2008-09-29 @ 21:32:20
URL: http://sofialindroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är kär i den där bilden äääälsk!!! langaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-09-29 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0