tänk om det händer!

asså hallå, det står överallt. vi kommer kanske dö. asså, jorde kanske går under imorgon. fattar ni? inte jag heller. sjukt jue. hur vågar dom riskera så många människors liv? eller rättare sagt, alla människors liv. dumma i huvudet enligt mig.
iaf, jag älskar mamma pappa syster bror sofia johanna mikaela nathalie sara becka mikaela karin robin sonny eric moster morbror mormor mest av allt. plus fler, men.. ni vet vilka ni är!


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under     LÄS!

det här kanske blir mitt sista inlägg föralltid. och de sista ni läser.
nej men fy, de kommer gå bra imorgon. får vi iaf hoppas.
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0