torsdag

hallåhallå. sitter här hemma och käkar köttbullemacka och kollar christine. de är fett kul.
i skolan va allt typ som vanligt, vi kom på att vi skulle ha sporttema på skolfotot, så man ska typ ha kläder från den sport man går på, och om man inte går på nån, så får man helt enkelt ha några andra sportkläder. tihi, ska jag ha konståkningsdräkt? på bilden skulle vi rita självporträtt, och mitt blev hur fult som helst, fast jag inte är klar på låååånga vägar. haha, men jag suger verkligen på att rita.
so:n va typ... vanlig, alltså tråkig. fast jag och sara hade lite skojs ändå. hahaha, har en film på när jag skrämmer henne, icke uppgjord, men, den funkar inte att lägga ut här, eftersom jag inte vet hur man gör (a) hahaha, jag är inte direkt duktig här. men, whatever. den va kul iaf. kanske hamnar på pea. CMLN@
lunchen bestod av pannkakor, yummie.
fysiken var tråkig, fast det var kul när sara stog framme vid tavlan. hahaha, och sen när maryam trodde att hon hade snott hennes penna. tihi.
spanskan var också tråkig, och becka karin och christine tog en kort rast och gick till... skogen. hhm. iaf, vi hade ju 90 minuter, men jag pallade inte rast, jag är inte plugghäst så jag började översätta texten, som alla andra också gjorde. sen när dom kom tillbaka skrev dom bara av mig. fyy skäms. haha, bah för jag är så bäst på spanska.
men vi fick sluta 25 minuter tidigare, men fick även läxa. usch.
aja, nattis och jag tog bussen tsm, och nu kollar jag vänner. pusskalas


Kommentarer
Postat av: Mickis

Christine e bäst xD!<3



Taskigt av dom >.< Men du e bäst Carro <333333333

2008-09-19 @ 12:26:10
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444
Postat av: carro

svar; haha ja lätt :D

aa -.- haha, du är :D<333333

2008-09-19 @ 15:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0