vad sa jag nu då?

tjuhu babes! jag snackar med oskar, men ingen har nåt kul att säga, och båda har tråkigt. så, ja, snart ska jag sova tror jag. asså det känns fett mkt som att jag har typ prov imorn, men jag har inte pluggat på nånting, så jag hoppas verkligen inte det. jag dör om jag måste göra biologiprovet imorn, för jag missade ju de i fredags, och jag har inte ens gjort övningsuppgifterna. herremingud jag är död! jag är trött också, och jag måste typ kolla på mitt schema nu om jag har biologi imorn, som jag säkert har. och om jag har de så måste jag plugga nu! och det vill jag inte.
hata skolan asså! och jusste, asså mackan blev typ fett skum på msn nyss, ja vet inte vad jag hade gjort för fel.
han bah: jag är inte cp!
jag bah: nej? de har jag itne sagt heller?
han bah: jo typ.
ja bah: vah, närdå?
han bah: förut
ja bah: närdå? säg?
han bah: nej, men jag ska sova nu.
ja bah: men säg först. du kan ju inte bah säga att jag har sagt de och sen inte säga när och de.
han bah: men du har inte sagt de. god natt.
ja bah: men du sa ju de.
han bah: nej, puss.
så typ logga han. man bah: men jaha tack dah. aja, får snacka med han imorn.
och det står typ att vi har matte/no imorn, och jag minns inte om vi har biologi då också, eller om vi bara har fysik.
jag är dödens. buhuhuhu.
men jaja, nu ska jag typ sova kanske. eller nåt sånt, nej plugga tror jag. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0