vaknar för tidigt

god morgon blogg! idag gick jag upp 06:40 typ, och stressade för att jag som vanligt inte visste vilka kläder jag skulle ha på mig, och sånt där. min buss går ju 07:30, men sen när jag satt vid bordet och typ kastade i mig mackan kom jag på att, vi har ju sovmorgon typ. eller asså, vi skulle ta en senare buss. haha, liksom då hade jag skyndat i onödad. smart jag är. nu sitter jag och kollar på vakna med the voice, älska<3

i lördags sov vi ju hos mickis, och vi hade skitkul. kollade på film, tv och snackade och skrattade. vi gick och la oss typ vid, fem kanske. eller nåt. haha, fast mickis satt uppe och spelade wow, till typ sju. tihi, typiskt henne.  vi gick upp typ fett sent igår, och sen slappade vi tills vi skulle hem.

men nej, nu ska jag fixa skolväskan, och sen äre typ dags att dra. pussen

dagens outfit:


blå-blommig klänning från jc (gammal)
svarta tights från h&m


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaha omg! det måste vara första gången i världshistorien som carro vaknar för TIDIGT! :O har aldrig hänt, aldrig nånsin assååååå! jag är fett chockad !

2008-09-17 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0