090420

måndag idag. usch säger jag bara. en hel vecka kvar.
idag hare varit vanligt, som jämt typ. händer aldrig nåt kul i min skola.
förutom att killarna åkte och köpte gifflar till mig och johanna på rasten, yummie. det va välbehövt. gulligt av dom.
och sen hade vi test-nationella i spanska, och usch säger jag. stackars dom som måste ha det sen, liksom går på betyget och allt.
asså de va sjukt svårt, typ ingen fatta nånting.
tack gode gud att det bara va test liksom.
fick hem lite nya grejs från h&m. det va två bikinisar, två bh:ar, två trosor, ett linne och en kjol.
finfina saker alltså.
nu har jag fyra nya bikinisar till sommaren, och fler ska det förhoppningsvis bli. hihi.
sen kom sofia älskling hit mitt under middagen, och när jag hade ätit klart så satt vi och snackade på mitt rum jättelänge.

ååh vad jag älskar att prata med henne. även om det va hon som pratade mest, men det känns ändå så bra.

sen drog hon hem för typ 20 minuter sen. haha när vi satt och vänta på bussen så fick vi värsta rycket och bah ville att jag skulle åka med henne hem, så skulle vi tjocka oss med chokladbollar och shit ikväll och titta sorliga filmer och gråta, och så skulle jag sova hos henne inatt och vi skulle gå upp fem för att jag skulle hinna. ååh vad mys de skulle vara, men mammsen sa såklart nej.

fan också!

men vi får ta det en annan gång.

men nu ska jag duscha och sen måste jag plugga biologi och dricka té, och äta glass tror jag.

filip den elakingen har ju redan kommit till vg-frågorna nu, så jag får plugga alone!

buhu.

ha det bra!<3


bild från typ 07!


Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, så kul.

Jag gör inte mycket och så har det varit hela dagen.

Kram

2009-04-20 @ 20:58:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0