äntligen helg!

freeeeeeeeeeeedag, äntligen! idag hare varit rätt så chill i skolan. eller, ja, helt vanligt, förutom att vi fick sluta typ 40 minuter tidigare, för vår lärare va sjukt. men de va najs.
och så äre ju fredag för guds skull.
då är man alltid glad!
jag ska typ hoppa in i duschen snart, och sen fixa mig och så, och sen, och ikväll, och typ inatt ska jag och johanna va.
vi kommer ha bääääst ikväll, mysigt och roligt och ja gud vet vad vi hittar på. hihi.
det kommer bli looovley iaf.
men ja nu borde jag nog duscha faktiskt, eftersom johannas sång slutar om tjugo minuter.
pussar

& sebastian nylén, sluta läs min blogg!


gammal bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

skit fin bild Carro! :)<3

2009-04-17 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0