bäääääääääääääääääääst!

jag säger bara: herremingud va varmt det är!
seriöst, asså är det sommar eller?
man kan iaf tro det.
iihiihih jag är fett glad!
asså, jag sitter ute i solen nu, i hotpants och linne och solbrillor. kan ni fatta? asså man svettas nästan.
och när det blåser är det inte ens kallt.
faaaaaaaaaaan va underbart!
det är ju verkligen vår nu.
hoppas det blir sommar fett tidigt, asså riktig, verkligen sommar!
ååh vad jag längtar.

igååååååååååååår, jag säger bara, fan va kul de va!
asså de va så jävla roligt, sjukt många snygga killar, asbra musik, och alla dansa.
asså jag hade riktigt roligt, fast de va synd att johanna inte va me. buhu!
jag tänkte faktiskt på dig under kvällen.
men asså, de va grymt.
man typ svettades ihjäl, alla hoppa på varann, knuffades, allting, men who cares. de va så jävla kul.
man dansade, och gjorde lite annat (a) liksom med främmande killar, haha.
asså de va sjukt bäst!
vi köade i typ en timme innan, men de vare fan värt.
vi hade roligt asså!
sen började vi snacka med typ sju killar i slutet, assköna asså. haha så roliga.
och linus va ju fett söt(a) hihi.
men dom va fan härliga killar asså!
kom hem vid tre, och somnade runt halv fem.

imorse gick jag upp vid halv nio, för vi skulle vara hos mormor klockan nio. fan va trott jag va asså.
men, ja, jag käkade ingen frukost, för hade fett ont i tänderna.
hos mormor hjälpte vi henne att flytta, astråkigt asså.
sen vid halv tolv gick jag sibbe och henka ner på donken och käkade lunch.
jag åt bah en halv pommes, för de gjorde fett ont i munnen.
men gud, snart dör min dator, för batteriet är snart slut, men skriver senare idag, eller ikväll.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0