bäst!

hej sötnosar!

jag och johanna hade en toppenkväll och natt, mer kan jag inte säga. asså jag vet liksom inte vilka som läser min blogg... så vill inte skriva allt för mkt. men ååh va kul vi hade. lite läskigt vare också. eller mkt läskigt.
men whatever, det va bäst asså.
vi vaknade klockan två idag typ, och har slappat hela dan.
ehm, nu vill vi göra nåt, iaf jag , men vi vet inte vad. ja de blev ingen grillning liksom, för typ alla banga.
men ja, om nån har nåt på gång så äre bah att ringa, 0707616152, för jag har astråkigt just nu.
jag tänkte lägga ut lite bilder från dansen i torsdags, som ni kan titta lite på. dom är skiiiiiitsnygga säger jag bara!















jag älskar min dansgrupp! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den där blåa tröjan du har på dig ? :D

2009-04-23 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0