bästa dagen!<3

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

showen gick bästbästbäst, och jag hade så jävla kul.
jag älskar alla brudar i min grupp, sååå härliga. gud va kul vi hade, och vi va så jävla grymma.
allt gick toppen. fyfan va najs de va.
och sofia älskling va där och kolla, och hon skrek som fan. haha så söt. och de va nog därför de gick så bra.
hon gör ju mig hel!

ja innan showen, så vaknade jag och johanna vid tio imorse, jag duschade, sen fixade vi oss och shit, och sen drog jag till stan, mötte alla brudar, käkade lurre på pizza hut, gick runt i stan och hade kul, och sen drog till vasateatern.
där genrepade vi, och sen vare shoooooooooow. och som sagt, det gick ju bäääääääääääääst.
asså jag är så lycklig.
vi har bestämt att vi måste ses massor i sommar, hela gruppen. gud så kul.
brudar, ni är underbara. puss på er.
och juste, tappade min tele i golvet idag, så åttan och sudda-knappen gick sönder, så om ni får lite cp sms så fattar ni varför, för jag kan inte skriva ordentligt, och inte sudda om de blir fel:O och palalr ju inte börja om hela smset liksom.
och vet ni nyss, jag ffick total panik, asså gud, inte roligt.
min mobil laggade, så den blev helt svart, så jag stängde av den, och när jag skulle sätta på den så funka inte pin-koden, och ja bah kom på att jag liksom hade en åtta i pinkoden, så de funkade inte, och shit asså. så jag bytte mobil, och hade ju liksom fett lite nummer där, eftersom dom ligger på telen, sen bah testa vi igen, så bah funkade de, tack och lov. men den funkar inte nu så.. ja.
aja helt rörigt inlägg.
nu ska jag duscha.
puss

bilder från showen kommer! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi var skiitbra

älskar er alla <33333333333

2009-05-02 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0