blogg

asså jag ligger här i sängen, och funtar lite på att göra en ny blogg, men ändå pallar jag inte.
eller asså, jag vill, men haha dålig som jag är så kan jag fan inte fixa design och de,¨så då måste jag veta att nån kan göra de år mig först, för jag vill inte ha värsta fula tråkiga liksom :o
men aja, vi får se hur det blir.
sofia bästis ska typ skaffa en ny blogg nu, för de va ju nån äckelhora som satt och skrev elaka kommentarer på varje inlägg. cp-brud!
men jag kanske inte länkar till den, för om dendär mongobruden läser min blogg så kanske hon börjar igen om hon får veta fias adress, så vi får se vad fia vill!
men nu måste jag typ fixa mig lite, för jag ska på dans sen.
pussar!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hej sötnos, har du några bilder från förra fredagen du kan skicka? Puss

2009-04-05 @ 18:42:12
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0