chillweek

hellu!

igår vare lördag, och jag hann inte skriva, för jag solade heeela dagen typ, sen kom sofia hit, och sen åkte vi till gröna lund. iih vilken bra dag det var! pallar inte berätta allt i detalj, men de va underbart, och insane va sjuuuuuuuuukt jävla läskig! fyfan!

idag har jag också solat hela dagen, ååh så skönt. och jag känner mig brun.
sen har jag dansat, och ååh va roligt de va. tyvärr sista gången, menmen, alla blev fett me trötta. haha fan va vi dansa asså. lääääääängtar tills onsdag asså, gud va bra det ska bli!
men nu ska jag svara på valpens och luddes sms, och sen ska jag duuuuuuuuscha lite mkt!
juste, denhär veckan kommer bli fett chill, för vi är liksom lediga onsdag och fredag.
NAIZE GÅNGER TUSEN!

kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0