DANCE!<3

typ nu snart, eller om en halvtimme typ taggar jag till stan, och dansar loss i danssalen till insomnia och pink panther.
hihi, läääängtar.
de är typ de enda dåliga med lov, att jag inte har dans. sååå mkt älskar jag det.
asså när jag är där och dansar, då glömmer jag bara alla problem, och har så jävla kul, och är fett lycklig.
typ som att vara med fia, fast lite bättre!
skoooooooooooooooooooooooooja älskling, ingenting är bättre än att vara med dig! <3
japp, hon är bäst, och jag tror ni har hört de förut, men jag säger det igen. hon är bäst, och jag älskar henne mest.
nej nu ska jag packa ner dansskorna, stänga av datorn, läsa solo och sen dra.
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0