elin och jessica!

jag har faktiskt glömt att berätta att jag igårkväll åkte för att träffa elin och jessica.
vi drog till en 18-års fest i huddinge, och jag kan berätta att vi blev grymt besvikna, för de va liksom typ... 15 pers intryckta i ett litet rum som satt och rökte. hahaha fyfan asså! skittråkigt.
vi drog dit med jessicas kompis rasmus, och hans kompis sam, men vi stannade inte länge.
jag jessica elin och sam drog typ vid halv ett, och haha sam, gud vilken söt kille säger jag bara.
jag gick där i vårjacka och bah: fyfan va kallt de är! han bah: vill du låna min jacka? och tar av sig den.
ja bah: men.. nej men dudå? han bah: nej men jag fryser inte, de är lungt! och ger den till mig.
gud, så söt så man dör. så snälla ska alla killar vara!
ja iaf, vi gick till stuvsta station, och mammsen hämtade mig därifrån vid ett.
ville egentligen sova hos elin, men fick inte eftersom jag hade varit lite bad girl enligt mamma.
men de va roligt att träffa dom iaf igen.
idag drog jag ut med elin och jessica igen som kom till tumba.
vi hade inget att göra, så vi drog till mölle och kollade om det va nån där.
haha skitläskigt att gå där, för de finns inte ens enda jävla lampa på dendär långa vägen, uhuh.
men ja, där vid mölle stog de en jävla gammal liten husbil med en gubbe i, så vi blev lite smått rädda och gick tillbaka.
och då bah kommer det en bil, som stannar och blinkar med ljusen, så vi får värsta panic och hoppar in bland alla granar, och bah ligger där och väntar tills han kört förbi.
då bah hoppar vi ut och kutar iväg asså.
och så kommer han tillbaka och vi bah upp bland buskar och shit.
asså fan va rädda vi va.
men jessica gick med min försvarsspray i handen hela tiden, så lite tryggare kände vi oss iaf.
men usch asså.
sen drog vi typ tillbaka till tumba och åkte hem till oss själva.
haha lite kul vare iaf.

nu sitter jag här i sängen och kollar tv, bloggar, och smsar med oscar zack och jessica.
sötnosar allihopa!
puss och sov gott!


här har ni sötnosarna själva - jessica & elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0