en dag before!

hello blogg! today, me and johanna was in thaaaa city, and shopping lite. det va very fun.
nej men seriöst, jag och johanna har snackat sådär typ... hela kvällen. haha vi är så jävla cepe, men så jävla roliga.
vi åkte till stan efter skolan, och letade balklänningar, men hittade tyvärr inte.
jag köpte istället en jättesöt kjol från h&m, och så ett såntdär 'hippieband' man har på huvudet.
kjolen får ni se imorn, för pallar inte fota och shit nu.
jag som inte skulle handla nåt. ååh jag kan verkligen inte.
börjar fan känna mig som en shopaholic snart asså. usch!

i skolan sydde jag och johanna två klänningar på en lektion.
fan va grymma vi är.
haha nej men vi sydde två varsina tubklänningar, bara helt vanliga enkla, en rosa och en blå.
dom blev ju fina. bah att ha i sommar liksom.
och sen har vi hittat på monki, sånadär solskärmar ni vet man har på huvudet, med genomskilnigt(?) plast, en blå och en rosa, så ska vi köpa varsin till sommaren, så har jag den rosa och den rosa klänningen och hon har de blåa, så ska vi gå så på stan. haha asså vi är så jävla tuffa. det kommer bli fett ballt.
gud vad jag älskar oss. sköningar asså!

imorn har vi nationella i matte. och tror ni jag kommer klara det?
haha inte jag heller tyvärr.
usch vad svårt de kommer va, om jag får säga vad jag tror!
blääääää vad jag hatar prov.
nu ska jag bädda ner mig och lägga mig och titta på simpsons. NAIZE!
juste, fick en bh och trosor idag av mammsen också, och igår me. ååh hon är så snäll.
puss på dig mamma!
och puss på er alla andra, och sov sött!<3


btw, angående rubriken, så har jag legat en dag före varje dag.
igår trodde jag de va onsdag och trodde vi missade slöjden för vi hade uppsamlingsdag, sen idag tänkte jag att jag hade dans på kvällen. fett jobbigt jue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0