i <3 hamstar... ?

hallåhallå!
jag har faktiskt inte allt mkt blogglust just nu.
vet inte vad jag ska skriva.
va hos nattis ett tag idag, roligt roligt!
inget mer speciellt.
nu ska jag nog göra lite te, eller hämta lite cola.
asså jag älskar verkligen cola.
haha tjockis jag är!
men aja, jag måste städa min garderob också, verkligen.
min mamma tjatar hela tiden, och nu hotade hon med utegångsförbud hela veckan om jag inte städar min garderob plus hamsterburen innan jag gör nåt annat imorn. och jag har massor planerat, så de är väl bäst att börja.
ja, ni kanske inte visste de, men jag har faktiskt en hamster, och jag är väldigt dålig på att ta hand om honom.
elakt, ja vet. men jag orkar inte. förut älskade jag hamstrar och jag lekte med den jämt, men nu, näe... de är tråkigt.
han heter bus om ni ville veta. haha gulligt vah?! (a)
jag har faktiskt haft sammanlagt 11 hamstrar.
haha fast inte samtidigt. men 9 st har jag haft samtidigt.
hihi coolt vah?! inte.
dom fick faktiskt 7 bebisar, men sen gav jag bort 5, och behöll två.
haha typ vem bryr sig liksom,  men jag skrev det iaf.
xoxo / NYLÈN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0