im happy

goddag sverige!
idag är det torsdag, och det betyder att det är fredag imorn. äntligen.
asså just nu känner jag att mitt liv är perfekt!
jag har världens bästa vänner, det är fett vår och varmt ute, det är fredag imorn och då ska jag och bäste johanna på grymmaste festen i stan, för typ 800 ungdomar, (nån mer som ska dit?) och sen är det påsklov.
jag har börjat träna mer och käka mindre onyttigt. i sommar ska vi till kreta, och mikaela barndomsvän ska också dit, till samma place. de kommer bli toppen!
 jag känner mig så himla bra, och lycklig. wiihue! och jag har lyssnat på världens bästa låt som gör mig glad!
ikväll har jag dans, och det är världsbäst typ. asså gud, jag är på toppenhumör.
de enda som är lite smått dåligt är att jag är typ helt pank, jag har tandställning, och pollen börjar komma nu, men whatever, jag klarar mig.
hoppas ni också är på bra humör! men.. vem kan inte vara när de är sånthär väder. ihiih, jag är glad!
nu ska jag slänga in en liten fin bild också, bara för att vara snäll. om jag hittar nån. haha.
xoxo


de får bli denhär snygga(?) bilden på mig och johanna från... november typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0