i'm the worlds greatest!

idaaaaaag, har jag inte hunnit göra mkt alls asså.
har duschat, gjort mig klar och lite så.
skulle sova hos emma med fia och massa andra brudar ikväll, men nu blir det inte så eftersom jag har massor att göra och hinna med asså.
och imorn ska vi typ hem till elin och slagga där, så ja, idag blev det ingen övernattning inte. synd, för jag va fett taggad!
ska nog käka lite lunch nu, åt faktiskt ingen frukost.
asså... jag är typ aldrig hungrig längre. käkar typ fett mkt mindre och ja, de är fan bra!
ska nog träna lite idag om jag hinner.
kanske ut och springa vetja.
aja vi får se.
pussar


jag älskar oss!



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Vad ska du hitta på för speciellt under påsklovet ? :) GLAD PÅSK i förskott ^^

2009-04-07 @ 14:45:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: E

okej :D kul och höra varför du har blogg ;D kanske kör en dagens fråga idag också :P

2009-04-07 @ 19:44:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0