långhelg.

äntligen fredag tänkte jag skriva, men de är ju bara torsdag, men vi är ju faktiskt lediga imorn, så de känns som fredag.
ååh va skönt.
dagen har vart chill.
vi hade vanligt på förmiddagen, och sen efter lunch så hade killarna åkt och köpt glass åt oss, så de mumsade vi i oss på svenskan, och då va ingen lärare där, så ingen jobbade.
sen fick vi skippa matten, och ta hem häften istället. najs.
micke skjutsade hem mig på moppen, fast jag inte hade någon hjälm. asså han tjatar alltid om hjälmen.
gulligt av honom tycker jag!

valborg nästa. haha nej men ikväll ska jag träffa elin och jessica, så ska vi på fest tror jag.
men nu ska jag ta nånting att äta.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0