måndag!

goddag! jag vaknade sent idag, typ vid tolv, haha. men på en och en halv timme har jag faktiskt hunnit göra mig helt klar, och nu väntar jag på att jag och johanna ska till stan. och så ska vi möta nattis där också, mys!

fick en kommentar av 'tess' som gav mig lite cred för en kommentar jag skrev i en bruds blogg.
jag menar, jag kände knappt malin, men jag blir så jävla äcklad när folk skriver elaka saker om någon som är död.
hon satt och gnällde i sin blogg om att en fjortis hade hoppat framför tåget, så de drabbade alla och dom fick ta ersättningsbuss, och hennes strumpbyxor gick sönder.
så skrev hon också: men en fjortis mer eller mindre!
seriöst, hur kan man skriva så när någon har dött. äcklig är vad hon är!
och till tess:
 jag håller fullständigt med dig, och tycker precis som jag skrev.
jag är oftast inte rädd för att säga vad jag tycker, och speciellt inte i ett såntdär läge.
asså fyfan för henne!
och jag har också hört masssa olika från folk nu.
jag har hört att hon hoppade, att hon la sig på spåret, att hon ramlade, att hon gömde sig i tunneln.
jag har ingen aning om vad som är sant, men det spelar ju faktiskt inte så stor roll, eftersom hur det än va så är hon borta föralltid.
men tack tess för kommentaren och ha en bra dag du också! :)

usch, jag är fortfarande äcklad av dendär bruden asså!
men skit i henne vafan, hon är inte värd någon uppmärksamhet.
nu ska jag titta när bussen går, och leta fram solglajjerna!
ha det bra!<3


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

svara på dagens fråga! :D

2009-04-06 @ 19:48:20
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad heter tjejens blogg?

2009-04-06 @ 23:53:42
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0