max/simon

tjenare! har inte hänt så mkt roligt sen jag skrev sist.
satt och solade, och jag blev fan brun asså. seriöst, så jälva najs väder.
sen har jag käkat lite middag, kollat tv, suttit vid datorn, och smsat.
just nu smsar jag med en kille vid namn max/simon. haha, jag hitta 'max' nummer i min tele, men hade ingen aning om vem de va, så jag frågade, och konstigt nog hette han tydligen simon, och vi känner knappast varann, men vi va på samma fest igår. haha, men han verkar som en härligt prick, och han är kul att snacka med.
och någon busringde mig förut, men sen vare tydligen mackan. haha cp-killar asså. jag fattade nada vad han snacka om, och hans kompisar bah garva i bakgrunden, men kul vare.
men nu måste jag svara på simons sms, och sen ska jag hämta något att dricka. törstar ju snart ihjäl.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0