panic at the disco!

okej, det blev inget 'höra av mig till johanna' idag, för jag är inte ens klar nu, haha.
vi har suttit och letat efter kort till systers student som är typ... snart, och sen har vi städat och fixat i badrumsskåpet och lite sånt, och snart äre ju nästan middagsdags.
och imorn äre skola. fanfanfan.
jag vill inte, jag hatar skolan!
den suger. usch, längtar till sommarlovet nu.
och hallå, vad hände med domdär studiedagarna som alla sa att vi hade många av på vårterminen.
vi har inte haft en enda jävla studiedag.
det kommer typ en i maj ståre på skolans hemsida, men inget mer.
fuck off asså!
jag vill inte till skolan.
och snart får man chansen att andra sitt gymnasieval, och jag vettefan vad jag ska göra.
asså jag har panik.
och jag har inte pluggat ett skit på lovet.
ooouuupsi.
nej nu ska jag ta och sniffa lite på min tvål jag hittade i badrummet.
den luktar farligt gott!
ha det bra!


bild från lookbook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0