påsklov!

im back baby!

gud vad jag har hunnit med mycket på sistonde.
ååh jag har haft så kul!
i onsdags så åkte jag ju till stan med johanna och tittade lite, det va kul.
köpte inget.. vad jag vet.
eller jo, en vårjacka, och den får ni se snart.
sen åkte jag hem och fixade mig, och sen drog till elin på tjejmiddag
fan va roligt vi hade säger jag bara.
vi hade riktigt kul!

på torsdagen vaknade vi rätt tidigt,
jessicas pojkvän kom dit med frukost till henne, fett gulligt, och sen satt vi och kolla på film i soffan och så.
lite senare på dagen åkte jag hem och duschade och fixade mig lite, och sen åkte jag och agnes till malins minnesplats vid universitetet. usch va hemskt det va. ja de va inte roligt.
sen åkte jag till tumba och mötte sofia älskling, så åkte vi till henne och käkade och sånt.
sen drog vi till några killar  i svartbäcken. haha där vare rätt skojs. iaf när ellinor och erika hade kommit.
men folket där va sköna, fast jag inte kände nån.
jag och fia drog hem till henne vid halv ett, och så låg vi och snackade tills vi somnade.

på fredagen låg vi och drog oss i sängen fett länge, och sen gick vi upp och fixade oss, och sen drog vi till mormor för påsklunch. haha, de va fett tråkigt, så jag och fia drog hem typ direkt efter lunchen och fixade oss, och sen åkte vi till elin för tjejkväll igen.
dit kom det roligt folk, och de va minst lika kul som i onsdags.
jag och jessica va... ja knäppast igen då.
haha men gud va kul de va.
underbara tjejer asså.
vi vakna typ fett tidigt, vi kollade på film, och sen somnad jag om igen.
 sen gjorde jessica våfflor åt oss alla och sen kollade vi på mera film och mös.
jag drog hem vid typ tre, och hallå de är ju värsta sommarväder ute.
sjukt najs.
och fan va mkt pollen de är nu. HATA!
det va mina dagar det. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0