pics

hallå igen!
egentligen har jag inte mkt att skriva, eftersom de inte har hänt så mkt sen sist, men, jag kände för att skriva lite iaf.
jag har hållt på att fixa lite bland mina bilder och shit här på datorn, och herremingud som man såg ut för typ tre år sen.
haha asså det är typ hemskt. jag dör! asså jag och världens sötaste kusin sofia har typ fotat massor förut, så hade vi sminkat oss och försökte fota typ modellbilder som mary-kate och ashley, eftersom dom då va våra idoler, och HAHA säger jag bara. asså, så jävla fula. haha jag iaf. asså, gud, tyvärr tänker jag inte lägga ut dom här, för jag kommer skämmas för mkt, men, dom kanske kommer nångång i framtiden. men gud så kul de är att titta på dom!
men jag känner att jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder här på bloggen, så tänkte ge er lite att titta på nu... lite av vad jag har gjort på sistonde. hihi.
puss


ehm, dom kommer snart, men ni får nöja er med en bild på mig sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0