rest in peace malin!

igår hoppade en 14 årig tjej framför tåget, för att hennes pojkvän gjorde slut med henne/ strulade med nånannan tjej under kvällen, och för att hon hade druckit, efter festen på klubberiet. det är vad jag har läst och hört!

jag kände inte malin, men jag har träffat henne ett antal gånger i tumba, och hon verkade då som en härlig person.
igår, så va vi på samma fest, på klubberiet, och nångång efter festen så hoppade malin framför tåget.
vi kom till tunnelbanan och det va typ kaos. ambulanser, poliser, akutbilar, brandbilar. tjejer som grät.
asså riktigt hemskt. många här i tumba är nära vänner med henne, och simon jag snackade me va hennes kompis, och han va med henne tio minuter innan allt hände, och några av mina kompisar kände henne,  och jag säger bara att jag lider med er.
och som simon sa, hon har det jättebra i himlen!
mina tankar går åt malin, och hennes nära och kära. rest in peace malin karlsson!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

va hemskt :(

2009-04-05 @ 18:31:18
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: Tess

Kände inte malin, ingen aning om vem hon var, men mina tankar dom senaste dagarna har ändå gått till henne, 14 år...hela livet framför sig, det är så sorgligt så hemsk! kan bara tänka mig hennes familj, hennes vänner, bekanta...



Anledningen till att ja skrev här va för att ja läste din komentar du hade skrivit på en tjejs blogg, hon som skrev "en fjortis mer eller mindre" och klagade över sina strumpbyxor... det va bra att du,som flera andra, skrev tycker jag...jag förstår seriöst inte hur en person kan säga så där! jag kände inte heller malin, men ja kan fortfarande känna sorg och medlidande, hon är uppenbarligen en hjärtlös och kall människa... jag blir så sjukt arg! så jävla äcklig hon är!!



men,men... kul om du orkat läsa igenom allt haha



Har föresten hört från flera olika håll att hon inte hoppade utan att det var en olycka, att hon var ledsen och full och gick in i tunneln för att få vara ifred och gömma sig för vakterna...nått sånt har jag hört.



Men jaa...jag ville bara höra av mig å ge creed för det du skrev :) Ha en jätte fin dag!

2009-04-06 @ 03:25:29
Postat av: anonym

Malin hoppade inte framför tåget, la sej på spåret & det hade inget med pojkvännen att göra heller...



allt var en olycka malin blev jagad av vakter så hon sprang in i tunneln & gömde sej sen kom tåget.

2009-04-07 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0