SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFIA

sötaste läsare, nu ska jag typ bädda ner mig i sängen och mysa galet med mig själv och kusins ipod som jag fick låna hem. ihihi hon är såååå snäll.
fast de skulle vara dubbelt så mysigt om hon eller någon annan sötnos va här och mös med mig.
nej helst sofia. hon är mysigast.
& nu menar jag inte på något lebbigt sätt, bara så ni vet!
hon är ju min allra bästa vän!
de kommer hon alltid vara. de kan jag lova!
men ja somsagt, nu ska jag gå och lägga mig, och lyssna på muuuuuuuuuuuusic!<3
måste bara nämna att vi ska simma imorn med klassen. uuuhuu.
jag är inte redo att visa mig i bikini. usch. men jag är väl tvungen, för att kunna behålla mitt MVG i gympa. hihi.
ja, jag ska simma imorn.
folk får väl tycka att jag har ful kropp då, who cares!
sov sött sötnosar!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

men vad snackar du om carro :O du vet hur avis jag är på din rumpa ;)

2009-04-15 @ 11:44:43
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0