tarzan is here!

hola guapos!

en sak jag glömde skriva om idag var att vi hade nationella prov i spanska (endast test) och fitta va svårt de va.
vi hade i måndags och onsdags också, men idag hade vi hörövning, och de va fett svårt. fattade nada!
haha men aja, de får gå som de går, de räknas ju ändå inte me, antar jag.

va ute med en lite långpromenad med tarzan för ett tag sen. skönt säger jag bara.
nu ska han typ sova här i mitt rum, så söt han är asså.
gud vad jag vill ha en hund asså!
puss på honom!
men nu ska jag typ stänga av här och fortsätta smsa med ludde, och kolla lite film.
puss på alla!


älsklingen och lilla tarzan som bebis! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh! dem är alltid lika söta tillsammans :)<3

2009-04-25 @ 00:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0