tråkig fredagskväll

tjenare.
jag har nog världens tråkigaste fredag. ingenting att göra. usch asså. ååh vad jag vill göra något.
men iaf, skrev inte igår, så tänkte ta det lite snabbt nu.
i skolan hade vi mattenationella, och det gick sådär för mig. tyckte de va rätt svårt.
sen va allt som vanligt, tills på eftermiddagen då vi hade vattenkrig på rasten. eller ja, jag va egentligen inte me, men jag blev genomblöt ändå, och jag hade vit body på mig, så den blev ju helt genomskillning, och alla påpekade att man såg min bh.
konstigt liksom.
efter skolan åkte jag till stan och mötte louise och my, och vi gick runt och letade efter showkläder, och sen käkade vi på donken.
vid åtta drog vi till dansen, som började halv nio, och det va toppen.
sista torsdagen med denna grupp då :'(
men vi hade riktigt roligt.
och snart äre show, ååhå va kul.
sen kom jag hem vid typ elva, och så åt jag lite makaroner, duschade och gick och la mig.

idag hare varit normal skoldag, och vi har solat varje rast.
gud så underbart väder de har varit.
och imorn ska vi till gröna lund!
iihii va kul det ska bli.
och juste, lilla tarzan är här på besök, så vi är liksom hundvakt.
gud så mysigt.
men nu ska jag nog gå ner och kolla tv med mamma, och svara på alla sms jag fått.
pussar



till anonym: tröjan jag har på mig är min kompis, men den är köpt från jc, och tror tyvärr inte att den finns kvar, eftersom det va ett tag sen, men du kan ju alltid kolla! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, min tröja :D<3

2009-04-24 @ 22:45:13
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0