hemma hos älskling!

sitter hemma hos sofia älskling nu, och vi har precis käkat.
hon kom till min skola idag efter lunchen, för hon hade studiedag, och de va fett me skoj.
haha fast hon va bah där på en lektion, för vi slapp vår sista.
asskönt jue.
så va vi fett några på musiken, för några fick gå hem. och de blev bah tjejer kvar. NAIZE!
efter skolan åkte jag johanna och fia till stan, jag och johanna köpte biljetter till PAAAAARTY!
sen satte vi oss på ett café och jag och johanna försökte plugga lite, men de gick inte så jättebra. haha typiskt oss.
vi smed bara massa planer istället. tihi.
sen drog jag och fia hem till henne, och jag skulle träffa zack, och jag fixade mig och allt, men sen fick han tydligen reda på att han skulle på kalas, för hans kusin fyllde 21.
man bah: fuck off!
men de va ju itne hans fel, men iaf.
aja, får väl bli en annan gång då.
hoppas jag iaf.
men ja, nu kanske jag drar me och tittar lite på fias träning, eller så drar jag hem, för skulle vara hemma nio sa mammsen. och ja de tar ju ett tag att åka härifrån.
men nu ska jag taggish asså.
puss!
sofia är bäst!<3

UPDATE: inlägget skulle sparats typ... vid sju nångång, men ja det blev lite cp så, nu äre här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0