vi kan rädda liv!

goddag! onsdag idag, har varit fett chill i skolan.
vi hade syslöjd första timmarna, och jag gjorde klart min tröja, och sen låg jag och johanna och myste tygförrådet. haha fan va kul vi hade. sen hade vi biologi, men vår lärare sa bara nåt, och sen fick vi gå.
då gick vi till lunchen och käkade, och sen åkte vi till badhuset.
ja, vi skulle ju simma idag.
haha, de va inte såååååå pest att visa sig i bikini.
jag och johanna ska ju ändå inte lägga in en stöt hos nån kille i klassen, så vi bryr oss inte om vad dom tycker.
vi flirtar med killarna som gillar kärlekshandtag, right johanna?! ;)
jag och johanna höll på att dränka varann ett x antal gånger när vi egentligen skulle rädda varann, vi övade ju livräddning.
menmen, man kan ju itne vara bäst på allt första gången liksom.
ja, vi tog låååång tid på oss att fixa oss efter badet, så vi hann tyvärr inte tillbaka till skolan. hihi.

så vi drog hem eftersom skolan redan va slut när vi var klara.
nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och lyssna på musik, och sen ikväll äre träning tror jag.
haha, jag vet inte riktigt.
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HHAHAHAAH först trodde jag de stod: "jag och johanna ska ju ändå lägga in en stöt på någon kille i klassen"

Jag ba: "eh va vem? :S" hahahaha

och ja eller hur, vill man ha mig får man räkna me lite mull ;) hahaha nej det ska faktiskt bort.

<3

2009-04-15 @ 20:16:20
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0