back on track

goodmorning gullefjun!

hoppas ni sovit gott inatt.
jag gjorde iaf det, tror jag.
dock inte så länge.
det hade hunnit bli väldigt ljust innan jag och oskar sluta snacka i telen, och så tog de en stund innan jag somnade.
och imorse gick jag ju inte upp alltför sent liksom.
idag blire nog att träffa johanna hoppas jag. vi har massa att snacka om. kanske en trip till staden med henne... vem vet?!
har nyss duschat, rakat mig och smörjt in mig. härligt härligt. vill ju inte börja flagna bah för att jag slutar smörja mig nu.
eeeeeeehm, semestern får ni höra om senare typ, för det får bli ett eget inlägg liksom.
pallar inte börja berätta om den här.
det kommer bilder och shit också sen, men har inte lagt in dom ännu, plus att fia har dom flesta, för jag fotade inte så mkt. typiskt mig. videosar kommer också. haha fyfan, så skoj.
men slutsnackat om det, nu ska jag hitta nåt att ha på mig... det är ju gaaaaaanska varmt iaf. så vi får se vad det blir.
kanske borde smsa johanna och fråga, hon vet vad man ska ha på sig en sånhär dag, eftersom hon har varit i sverige nu och liksom.... skitsamma, fattar inte ens vad jag snackar om.
iaf, funtar på en kjol jag köpte in spain, men vi får se om man kan ha det.
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0