bajskorv

hej!

är på supersämsta humör typ ever.
pallar inte berätta varför, men så är det.
så kanske blir fett trist inlägg, men det får ni leva med.
drog till kusin emilia idag, och slingade håret.
hon har ju gått frisörlinjen klart nu, så ja, hon kan ju sånt.
ja, blev inte sååå stor skillnad, men fint blev det iaf.
sen drog vi hem, och aa, inget mer typ.
ska typ in i duschen nu, och sen ikväll blire ung 08 fest.
nån annan som ska dit?
aa, drar dit med johanna, och ska träffa emma där också. fett kul det kommer bli.
ja, om jag lyckas övertala min pappa, som sa att jag inte fick gå.
men jag ska fan gå, isf rymmer jag annars.
hejdå!

ps. jag hatar min familj! (ej milton)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0