boooooring!

jag är på blogghumör! haha ni kanske har märkt de redan. skriver lite onödiga inlägg liksom. men, ni älskar väl allt jag skriver ändå, right? ;)
har inte mkt intressant att berätta liksom, mitt liv är så trist. inte! men iaf, kommer inte på nåt.
ska snart börja fixa mig lite tills stan. och nej, ska inte göra mig fin. men hade shorts idag, och vill inte åka in i de, för de kommer bli kallt sen. så ska byta om, och bättra på sminket lite tror jag, om jag orkar. annars är jag ju snygg ändå, bara inte lika liksom. ska kanske platta håret, gjorde inte det imorse. vi får väl se.
funtade på att lägga in dagen outfit, men tyvärr går inte det just nu, buhu. jag vet att ni lider, och jag me.
väldigt tråkigt med inga bilder, aldrig liksom. förlåååååt. men det ska fixas. som typ alla vet så har jag ju liksom mammas dator och lalala. bajs på det.
vi får väl se hur det blir.
kan berätta att de va jeansshorts, en vit typ.... tunika, och nitskärp. och sen en rosa tunn kofta över det, ballerina och så jeansjacka imorse. naize.
inget mer att skriva, dehär blev ju inte direkt intressant liksom, så ska sluta skriva. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0