.

 

Äger ett par vita string - yes, många

Har mer än 5 bh:ar - ja

Älskar killar som har magrutor - såklart jag gör

Har haft trekant - mmh

Har färgat håret minst 3 gånger - nej

Går inte ut utan smink- kan väl hända

Har någon gång spelat klädpoker - haha om jag har

Har haft sex på en offentlig toalett - nej

Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad pitt - om jag har (a)

Du har hånglat med över 15 killar på en kväll - nej

Du älskar att prata om sex och killar - vem gör inte? isf är man typ lebb

Har dåligt självförtroende - ibland....

Strippat inför en folksamling - vad räknas som folksamling? (a)

Tittat på en porrfilm - inte en hel iaf, haha

Du studerar OFTA din kropp i speglen - om jag gör

Älskar att shoppa underkläder - typ bästa som finns

Romantiska filmer är det bästa man kan se - skoja inte att det är
Du har solat solarium - yes i have

Du har haft sex med mer än 10 olika killar - nej
Du bär alltid läppglans - nja, men ofta

Du är nöjd med dina bröst - absolut inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0