fjortisfest

asså, de är ju typ fjortisfest ikväll, och liksom, den är typ i tunnelbanan, vad vi fick höra iaf, haha. ja vet, låter cp, men vi typ känner han som sålde biljetterna, och han borde inte ljuga, för isf går ju vi fel. men aa, och då lär man behöva bära på väskan hela kvällen, om de är i tunnelbanan, och då vill man ha en liten väska, för jobbigt att bära och dansa med en stor väska, men liksom, ingenting får plats i en liten. hallå, måste liksom ha plånbok, smink, parfym, min jeansjacka sen när jag tar av den, nycklar, busskort, tuggumin. liksom, då måste jag ha en stor. men ååh, vafan ska jag ta?!
dagens i-landsproblem. (har äntligen fattad vad de är, haha)
är snart klar, ska bah försöka bestäma väska, om jag nu nånsin kommer kunna de. herremingud asså.
och min tå är fuckad, men kan inte ha värsta bandage på som igår typ, för tänkte ha ballerina, så får väl ta ett plåster bara...
ska bara platta håret!
ja så.
sitter här typ färdigfixad nu. somsagt, bara väska kvar, och sen städa lite fort i rummet.
sen drar jag.
hejspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0