första skoldagen!

hallihallå! första skoldagen avklarad.
det gick bra, faktiskt. skämde inte ut mig, och klassen verkar okej.
haha endast åtta tjejer och sen tjugotre killar, hehe, naize!
vi gjorde inte så mkt idag egentligen, lite övningar, typ rundtur i skolan och shit. slutade klockan tre, uhu, såå sent.
men aa, snackade lite med en tjej som heter ellinor, och therese. naize bruds.
efter skolan åkte jag och johanna till grönan en stund, sen drog vi hem.
käkade makaroner med ost på till middag, och har duschat nyss.
ska strax välja kläder tills imorn, då vi har skolfoto, och sen ska jag typ dricka té, och sen blire sängen.
ska snacka lite med oskar där emellan nånstans också, haha.
seee yaaah!


bästis och jag i spanien! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0