friday is the shit

hej igen sötnosar! dagen har varit chill, men det sa jag ju igår att den skulle bli, så det visste ni nog.
första riktiga idrotten idag juh, den va kul, men jobbig. haha mitt lag förlora varje tävling, men som viktor sa, vi har iaf roligast, och det är de viktigaste, så egentligen är vi vinnare. det stämde så bra, hihi.
på svenskan hade vi typ läsförståelsetest, men det gick bra, hoppas jag.
drog till stan direkt efter skolan, och träffade världens bästa sofia. wiiiihuuee, har saknat henne.
sen kom nathalie också, och sen johanna. mysipys.
men vi splittrades rätt fort, och jag och johanna gick åt ett eget håll. hon skulle köpa en tröja, men den fanns inte, så jag köpte balettskor. behövs, då dansen börjar på söndag. längtar.

busig som jag är så sitter jag faktiskt här just nu och käkar middag. päronen är inte hemma, så då kan man göra såna roliga saker, hehe. har tillagat lite kycklingfile och pommes frites, och bea till de såklart. bättre kan det inte bli. yummie asså!

ska träffa johannis ikväll igen tror jag, och hoppas, för annars har jag inte nåt annat att göra.
haha johanna är den enda jag umgås med typ, tänker ni iaf. haha, men i like her.
jag är megasugen på att busa till det lite ikväll och göra nånting riktigt busigt, hihi (a)
vi får se vad vi hitt på.
pussi sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0