from göteborg

hej allihopa.
yes, caroline skriver, och är fortfarande i göteborg.
underbar stad, så mysig.
igår kom vi, tåget va hemskt. usch vad de skakade. iaf, framme, drog till hotellet, sen ut på stan direkt.
gick på universeum, käkade, åkte paddan, och sen till hotellet igen.
jag duschade, fixade mig, och träffade underbaraste oskar.
gud så söt han är asså, de va fett mys (a)
typ vid tolv tog vi spårvagen till mitt hotell, och sen drog han hem.
idag gick vi på liseberg, jag anne sibbe och henka.
skojskoj.
åkte allt roligt.
nu har jag nyss bubblat i poolen där uppe, och så hittade jag en dator här nere och ja va bah tvungen att låna den (a)
ja vet att ni saknar mig.
ska snart upp på rummet och fixa mig för kvällen. då drar vi ut och käkar, sen ska jag träffa oskar kanske, om jag får för mamma och dom. dom vill ju tydligen umgås lite med mig också. haha.
aja, ska nog träffa han imorn ändå så....
sen på kvällen är de ju madonna. iih, längtar.
på måndag drar vi hem.
saknar alla sötnosar där hemma, bah så ni vet.
hörde från linus också att storstaden saknar mig, fast de hade jag ju redan räknat ut liksom, hehe (a)
och fia och johanna, ni får höra allt om oskar när jag kommer hem, hihi ;)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejs! love u


Kommentarer
Postat av: mikaela

hallå. jag vill ju också höra allt om oskar :O:D:D<3

2009-08-08 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0