hemma, sakta men säkert!

hola guapos.
drog ju till stan med johanna, ung 08 fest.
skojskoj.
va med emma och alicia också, härliga brudar.
festen va nere i tunnelbanan, asballt hade dom gjort de.
typ sjuktmkt laser och väääärldens bas, naize!
iaf, jag och johanna tog sista tåget hem, haha stressade som fan.
sen i tumba mötte jag filip, och gick med honom hem.
länge sen man träffade han irl.
trevligt med en liten pratstund, haha eller ganska lång, eftersom han går så otroligt sakta....
men aja, kom hem säkert iaf, helt oskadd.
fryser ashell bara, men ska nog dra på mig en tjocktröja och mysa i sängen framför data och tv. camar med oskar också (a) haha ja, inte värsta camsex, eftersom jag precis sa att jag skulle klä på mig mer.
jag har inte så mycket mer att berätta, hände inte direkt nåt speciellt.
love yaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0