i <3 ice

jag saknar göteborg!
jag saknar oskar.
jag saknar det mysiga med göteborg.
jag saknar semester.
jag saknar att bo på hotell.
jag saknar ismaskinen på hotellet.
ja, det fanns en, i korridoren, typ precis utanför vårt rum.
yesbox, man bara gick dit i pyjamas och barfota, eller vad man nu kände för att ha på sig, så tog man en av alla muggar som hängde där i väggen, som va typ som donkenmuggar liksom, ställde den i typ väggen, tryckte på en knapp så kom det massa supergod is. ååh vad jag åt is den helgen.
helt sjukt nästan.
haha min familj tyckte jag va helt knäpp, men jag älskade det.
och ja, det va de jag skulle komma till, isen!
ska nog gå ner och hämta lite nu, yummie.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

bor Oskar i gtb? :S

2009-08-15 @ 03:25:55
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0