i´m fejk!

tjaaaa! nyduschad, nyrakad, nyinsmord, aa, asfräsch helt enkelt.
jag va bara tvungen att testa min nya rakhyvel, med typ lödder i liksom, typ, och den va aaasbra. asså man blev liksom extra len och allting, fyfan va najs.
jag och fia har iaf bestämt att vi ska börja spara pengar nu, och sen innan nästa sommar ska vi göra permanent hårborttagning på pussyn, fatta najs att jämt slippa raka där.
lääääängtar!
har pratat med linus också, barndomsbästis från dagis.
fett skoj jue.
nu ska jag borsta håret och fixa mittbena, för me like it. så ska jag ha så ett tag, tror jag.
funtar på att sätta på lösnaglar också, för min ena gick av, skitmkt, så det ser helt mongo ut.
men lösisarna är så jävla långa, så det är lite jobbigt.
men fint. jag tror det blir dom.
okej, dom kommer typ låtsna om inte lång tid, men man kanske får ha dom ett tag iaf, hehe.
eller så målar jag bara naglarna...?
nej, det blir lösisarna!
byyyye!


just nu är man ju skitsnygg, med hjärthandduk på huvudet,
mysmunkis och no makeup, naaaaaaaize!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0