i was born to make you happy

juuuuste, jag vet att ni vill veta vad jag ville berätta som jag vill att ni ska veta för ni vill veta för ja vet att ni vill för ni vill de.
hahaha skooooooooja, blev helt mongo.
sorry, im to trött, så då blir jag typ kul.
iaf, jag skulle skriva att jag vet att ni vill veta vem jag snackade med i tele förut.
och nej, denna gång va de inte världens bästa oskar, utan det va världens sämsta filip.
skoooooooja, förlåt filip, du är inte världens sämsta, du är världens bästa, alltså efter oskar, fia, johanna, och lite några fler, hihi. nej men serri, det va filip jag snackade med, men vad vi snackade om is privat, för jag looovade honom.
och folk ska kunna lita på mig. yes ni can!
shita pommes, nu måste jag fan packa klart.
och välja vad jag ska åka i.
jag har käkat is, och nu måste jag hämta lite mer, i think.
babyboy har slutat svara på sms nu, jag tror han somnade, haha sötis.
meeeeeeeeen, imorn (tror och hoppas jag) träffar jag honom.
wiiiihuuue.
yesbox, inte många timmar kvar tills jag lämnar älskade stockholm för göteborg. men de är mys där me.
men stockholm är och förblir alltid min favoritstad. yes, jag är en 08:a, innefrån och ut, eller nåt sånt.
rakt igenom iaf. en gång 08:a, alltid 08:a.
jag är född som en, jag dör som en.
även om jag kanske flyttar till göteborg sen, hihi.
nej, inga förhastade slutsatser här. vi lever i nuet, och nu ska jag sluta skriva här.
blev lite väldans långt för att vara ett kort inlägg. aa asså, de va tänkt så.
men ja, hejdå då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0