jävligt intressant!

när nästa vecka börjar, då börjat mitt nya liv, typ!
dansen börjar, jag ska springa tre gånger i veckan, och äta typ bara nyttigt.
jag och johanna ska hjälpa varann. vi ska inte tjocka mer, isf med grönsaksdipp och frukt. yummie!
sallad på donken fåre bli, eller typ äpplen till cheesburgaren, och vatten eller juice.
ska även använda min kära träningsmaskin som vi har här hemma, som inte är så väl använd av lilla mig, men det ska det bli ändringar på nu. ska köra situps här hemma.
ja, såntdär massa bra. gud, kommer bli snygg tillslut, hoppas ja, hihi.
iaf snygg kropp, och de är naize.
jag ska även vara duktig och spara mina pengar. inte slösa. eller asså ja, nu kommer det ju inte bli lika mkt snabbmat ute, och de sparar man pengar på, och även godis och shit som mkt av pengarna går till (a) hihi. kommer ju blir rik. inte, men iaf. det blir bra. och nu ska jag faaan hålla dehär asså.
har beeptest snart i skolan också, och sen simning i vinter. kan ju inte komma där som värsta fettsot jag är nu och bah: tjeniiii, och göra bomben ner så bassängen svämmar över. lite pinsamt vah.
ja, jag ska bli en snygg, fit, vältränad brud. naaaaaaaize.
det va allt för mig just nu.
musssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0