Johanna is here!

Här ska ni gullungar få nått att ha lite kul åt, hihi, jag är så elak!
Men njut så länge dom ligger uppe, Carro lär ta bort dom kanske, detta är liksom bilder som verkligen inte får visas egentligen, men jag är lite busig ikväll känner jag!

Nej vet ni. Jag kan inte göra det, jag får dåligt samvete, Carro kommer inte bli glad, haha.
Jag bjuder på en söt bild ni inte sett istället!



Nu ska jag g och koka te och sen ska jag krypa ner i sängen framför en bra film, satc kanske ;)
puss<3

Kommentarer
Postat av: linnea

hej, riktigt fin blogg :)

besök& kommentera min blogg också :D

kram '

2009-08-09 @ 22:27:19
URL: http://linneaklingebratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0